Alla inlägg den 31 januari 2012

Av annapuumbagraaadin - 31 januari 2012 17:02



ett gott råd till DIG, som läser varje blogginlägg jag skriver,

som kommenterar om det bakom ryggen på mig.

du som är så otroligt rapp i käften, varför vågar du inte säga det till mig?

eller så tuff är du kanske inte?

nej, det är du inte. du är en liten ynka människa, en mes helt enkelt

och det kommer du alltid att vara. alltid!

Vad är du rädd för? vad är du rädd för att jag ska skriva som sårar dig?

Jadu, det finns massor men som du själv har sagt,

det du inte vet det lider du inte av o det måste jag verkligen hålla med om nu;)

ta tag i ditt eget liv innan du uttalar dig om någonannans liv.

att leva i en bubbla som du gör måste sänka självförtroendet till 100000%

hur kan du orka att leva med dig själv?

En sak som vi är många om att tycka, vet du vad det är?

Du gör dig oväns med allt & alla och det är inte ens lönt att kommentera dig

för din omogenhet talar för sig själv:)



Ovido - Quiz & Flashcards