Alla inlägg under mars 2012

Av annapuumbagraaadin - 31 mars 2012 18:12



alltid värt att göra det, vi gör det igen! ;)







Av annapuumbagraaadin - 15 mars 2012 12:19


Hur många finns det egentligen som "stannar upp", sätter sig ner i lugn och ro,

tar sig en riktigt ordentlig tankeställare över vad man har i sitt liv,

vad man mår bra utav och vad man inte mår bra utav,

det viktigaste är ju trots allt att man själv mår bra för det är man själv som ska trivas.

Hur man har det, hur man mår, hur man uppskattar saker och ting,

att det är viktigt att trots allting att inte glömma bort sig själv.

Jag har fått mig en riktigt ordentlig tankeställare, som jag aldrig någonsinn haft förr.

men det tror jag är någonting som vi alla behöver för att kunna förstå,

inse om man har gjort något fel.

inte bara köra på som paff paff och glömma saker o låtsas att ingenting har hänt.

nej, för så funkar det inte. det kommer aldrig fungera i längden.

alla vi människor hoppas jag får möta sin riktiga kärlek,

att få känna känslan av att känna sig älskad för den man är, för hur man ser ut,

för hur man beter sig och behandlar andra.

Av mina erfarenheter så finns tankarna att man ska vara rädd om det lilla man har,

att man inte ska kasta bort det eller förlora det.



Jag har träffat min riktiga kärlek, min pojke & mitt allt

han som får mig att må bra, han som får mig att känna mig hel,

han som får mig att våga saker och försöka med alla framsteg

jag hade aldrig klarat mitt liv utan dig

Jag älskar dig så obeskrivligt mycket, min Niklas♥

 


Av annapuumbagraaadin - 11 mars 2012 11:42


I detta underbara vårväder utav strålande sol & fågelkvitter

kan man inget annat än att längta tills pärlan ska ut :)


 


Av annapuumbagraaadin - 7 mars 2012 21:00



Jag har världens bästa, finaste & underbaraste lillasyster

man någonsinn kan ha!

Älskar dig så obeskrivligt mycket


 


Av annapuumbagraaadin - 6 mars 2012 20:45



Vänd inte kappan efter vinden,
förr eller senare hamnar du ändå i motvind :)




 
 

Av annapuumbagraaadin - 6 mars 2012 11:56



Att få känna sig älskad för den man är

att vara omtyckt och bli behandlad med respekt

att uppleva saker tillsammans, se varandras svaga o starka sidor

lära känna varandra på nya linjer hela tiden

att hela tiden veta att kärleken växer sig starkare för varje dag som går

att för varje dag som går får man uppleva nya saker med varandra,

känna hur vi växer tillsammans och hur lyckan blir större

att veta att det kvittar vilka hinder som kommer i vägen för oss

så tar vi oss igenom dom tillsamnmas och gör oss starka

att veta att det inte finns några lögner eller otrohet är oslagbart

Vi har många gånger fått höra ifrån så många olika människor,

men allra mest när det kommer ifrån ens syskon eller

svärföräldrarna så värmer det riktigt om hjärtat:)

"ni är alltid så glada o lyckliga tillsammans"

"tillsammans är ni starka"

"ni passar verkligen jättebra tillsammans"

"lova att vara rädda om varandra, ni hör verkligen ihopa"

"ni lever inte i sånt förhållande som många andra gör,

med bråk och tjafs"

men där vill jag även tillägga att klart vi alla har tjafs o bråk i ett förhållande,

annars hade det varit oerhört konstigt,

men våra små o otroligt få tjafs varar inte länge o tjafs är bara onödigt:)

varför bråka o tjafsa, när man kan vara glad o lycklig? :)

Livet är alldeles för kort för att bråka.

Dessa 5 underbara månader tillsammans med min älskade Niklas,

finns verkligen inget eller ingen i hela denna världen som kan

ersätta din enorma kärlek o vår lycka tillsammans. Aldrig.


vår kärlek är evig, tillsammans är vi oslagbara

 


Av annapuumbagraaadin - 5 mars 2012 20:23



Inte trodde jag i mina vildaste fantasier att jag var så otroligt populär i dina ögon,

att du verkligen orkar lägga ner så otroligt mycket energi på mig,

på mitt liv och orka hitta på en massa som inte stämmer,

att försöka snacka din skit hos folk för att jag ska bli oväns med folk,

men vet du vad lilla vän?

Jag tycker att du ska ta reda på vad folk egentligen tycker och tänker om dig,

hur illa folk verkligen tycker om dig för den du är,

för hur du beter dig och skämmer ut dig.

Folk som håller god min med dig för att det enbart ska se bra ut utav olika anledningar

Ja, jag säger då det, när det gäller dig så förvånar det mig och många flera aldrig

Du är ett psykfall, du är totalt hemsk och du är så fruktansvärt omogen,

 och det kommer du alltid vara i mina

och i många andras ögon :)


Vi håller alla våra tummar & tår för dig o ditt liv,

att du någongång ska vakna upp i den verkliga verkligheten som vi

alla andra lever i :)


 


Av annapuumbagraaadin - 4 mars 2012 18:12



Tro inte på allt du hör, säg inte allt du vet ;)





Skapa flashcards