Alla inlägg under juni 2012

Av annapuumbagraaadin - 25 juni 2012 10:04




UNDERBART!!!




Av annapuumbagraaadin - 22 juni 2012 10:56


Glad midsommar på er allesammans!

Fullkomligt njut utav ert underbara sällskap, mat & all glädje som utstrålas:)

Och för helvete glöm inte, DON´T DRINK AND DRIVE!!!!!!!!!



Saknaden är obeskrivlig♥

 




Stopp&belägg, stanna där du är, vår saga är över för 1000000 gången.

varför vill du inte förstå?

Av annapuumbagraaadin - 11 juni 2012 10:15



Inga ord, meningar eller texter som kan beskriva, lycka & kärlek♥






Av annapuumbagraaadin - 4 juni 2012 16:41


Varför bara lägga energi på mig? Jag vill aldrig veta av dig flera gånger i mitt liv, och det har jag

klargjort ganska tydligt för dig flera gånger om. Jag kan inte vara tydligare än vad jag varit mot dig.

att vi har gemensamma vänner, jaha so what?

att springa runt & fråga folk om dom är "sura på dig" för att jag umgås mer med dom än vad du gör?

Vuxna människor bete sig på detta viset, det är inte klokt.

Medans alla andra växer upp på alla olika sätt så stannar du kvar på samma punkt och bara

grubblar en massa? Ett gott tips tösabid, släpp taget & gå vidare,

det är bara du själv som mår jävligt dåligt innerst inne när du beter dig på detta viset.



Skapa flashcards