Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

min själsfrände♥

Av annapuumbagraaadin - 27 februari 2012 13:39



Att få ha lyckan att vakna brevid världens finaste människa,

världens omtänksammaste och absolut världens vackraste människa,

det är en total lycka som jag aldrig skulle kunna byta ut mot någonting annat i hela världen!

jag ställer mig ofta frågan hur jag kan ha fått denna otroliga lyckan,

denna chansen och bästa valet jag någonsinn har gjort.

Att få dela mitt liv, mina dagar och mina andetag med honom,

han med det charmiga leendet, bästa insida och helt enkelt världens bästa pojkvän.

Han är unik, han är speciell och han är verkligen världens bästa,

jag vet helt ärligt inte vad jag skulle ha gjort utan honom, jag hade aldrig överlevt.

Att få lära känna en människa, veta folks fel och brister, som vi alla människor har,

det är unikt att våga acceptera dom och trots det stanna kvar,

veta att man verkligen älskar en människa, som man vill dela sitt liv med,

göra saker tillsammans med, planera framtid med,

jag vet en sak och det är att jag vet deffinitift vad jag vill, jag tvekar inte för 5 öre,

jag är säker, verkligen bergsäker.

Känslan av att veta att han känner likadant är lycka

jag har träffat mannen i mitt liv, honom som jag vill bilda min familj med,

se våra barn växa upp, köpa hus, gifta oss, skaffa djur och stötta varandra i våra olika jobb/studier.

att hjälpas åt med saker och att det inte alltid bara är en som gör saker o ting,

oftast fungerar inte det i längden.

Det känns så skönt allting, att kunna ta dag för dag och leva livet,

leva med människan man älskar och som man ska ta sitt sista andetag med.

För mig är inte kärleken bara ett ord, det är så mycket annat,

kärlek innehåller så otroligt mycket, det är så mycket som ska fungera och stämma in,

en sak vet jag, jag har hittat min själsfrände,

honom jag ska leva med för resten utav mitt liv


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annapuumbagraaadin - 25 september 2016 18:04

  Ibland blir inte alltid livet som man tänkt sig, eller ganska ofta.  Man både ser, hör och läser om en massa tragedier som händer människor i vår värld. Och ibland undrar jag när människor säger och skriver att det finns en mening med allting. ...

Av annapuumbagraaadin - 23 september 2016 15:06

  Än idag som alla andra år dess förinnan, vid denna tiden. Är tankarna tillbaka starkare än någonsinn, tårarna letar sig fram ännu tydligare och minnena väcks återigen till liv, dagen för 11år sen.  Fredagen för 11år sen minns jag än idag som om...

Av annapuumbagraaadin - 19 maj 2016 19:31

  Det finns ett väldigt bra ordspråk som lyder:  "Du tänker ofta på vad du saknar, men aldrig på det du har."  Det är en tavla vi har här hemma som jag tittar på varje dag och verkligen kan känna igen, vilket jag tror att många utav oss människ...

Av annapuumbagraaadin - 27 mars 2016 13:40

  Vem är det som avgör och beslutar sig för att lämna detta jordeliv, egentligen?  I mitt huvud dyker det upp så otroligt många frågor när det gäller just det ämnet, döden.  Döden, det vi alla kommer att få gå till mötes en dag, förr eller sena...

Av annapuumbagraaadin - 29 oktober 2015 20:14

  Att försöka sätta ord på sina känslor kan både vara svårt och lätt ibland, ibland känns livet lite enklare och ibland känns det extra tufft. Alla går vi igenom perioder i våra liv som både dimper ner oss och lyfter upp oss, och det är fullt norma...

Skapa flashcards