Alla inlägg den 23 februari 2012

Av annapuumbagraaadin - 23 februari 2012 15:40


underbart, underbart, underbart:)

Det känns alltid lika skönt att ha blivit bemött med respekt och omtyckt för den jag

verkligen är, att få känna dessa varma kramar och omtänksamma ord.

Det gör mig glad och det känns så fruktansvärt underbart!

efter min vistelse på sjukhuset hade jag hunnit träffa en del som jag blev

förvånad över att dom faktiskt kände igen mig, dom kramade om mig och frågade hur det

var med oss, syskonen Gradin, hur vi mådde och hur vi hade det.

(människor som kände mamma&pappa:)

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det känns så fruktansvärt skönt att

folk är omtänksamma och måna om oss, att dom tänker på oss efter allting som hänt

och att dom faktiskt bara finns ett samtal bort.

Idag är en väldigt speciell dag, iallafall för mig, allting ljusnar för varje dag och det är verkligen underbart!

Att man verkligen vågar ta tag i saker o ting, för vem ska ta hand om ens egna saker om man

inte själv gör det? nej, det ligger och väntar tills man själv tar tag i det och när man själv gör det.

jag kände mig så glad när jag kommit ut i bilen, sjunkit ner i sätet och andades ut,

jag är kanske egotrippad i detta inlägget men ibland är det faktiskt bra att

berömma sig själv, att påminna sig själv att det man gör faktiskt är bra och att man ska vara stolt över det.

Att kunna ge sig själv en klapp på axelen för att man gjort och sagt saker som är bra och

betydelsefulla. För oavsett hur vi än lever våra liv så får vi inte glömma bort oss själva,

hur nerkärade och lycklig över öronen som man än är så finns faktiskt flera saker i våra liv

som vi oftast glömmer bort när vi är kära.

idag har verkligen varit en sån dag där jag har känt omtänksamhet för mig och mina syskon,

att jag klarar saker som jag aldrig trodde att jag skulle klara och att folk peppar mig,

det blir jag otroligt glad över:)

Så gott folk, vad ni än gör så våga tro på er själva, ge inte upp,

lyckas ni inte första gången så är det bara att på det igen och

sålänge man kämpar så kommer man alltid att lyckas till slut.

det är jag övertygad om.

ta väl hand om er alla underbara människor ute i den stora världen:)



Ovido - Quiz & Flashcards