Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

cancer

Av annapuumbagraaadin - 20 februari 2012 11:02



varför är du så satans envis, stark & en helt total kamp om liv eller död?

Vad finns rätten om att just du ska finnas till?

Vart du än kommer och befinner dig någonstans så förstör du bara,

du förstör för allt och alla, och oftast så vinner du alltid din kamp,

oavsett vart du än sitter eller befinner dig :(

Jag önskar med hela mitt hjärta att denna dumma äckliga jävla sjukdom kunde botas,

att läkarna kunde forska så pennorna glödde att det skulle kunna gå att bota,

att inga liv blev till olika kampar, hoppen som man får imellanåt men som lika fort slocknar

och du din envisa jävel kommer gång på gång ;(

Det har förstört en del utav mitt liv, du har gjort så att jag förlorat min ena halva,

du har tagit bort en del utav mitt liv och ändå så fortsätter du att komma till olika liv,

gång på gång...

hur orkar du? skäms du inte? jag verkligen avskyr dig!

tänk om du hade kunnat botas eller att du inte fanns över huvudtaget,

tänk så bra människor hade mått, vi människor hade sluppit se våra nära lida utav dig ditt helvete..

Men du som läser, vet du vad det allra värsta är?

att oavsett hur många svordommar, meningar och elaka ord man slänger ur sig så

blir det inte bättre för det. Den har tydligen kommit för att stanna och jag hatar det.

det vet jag om att vi är många som gör.

denna vidriga cancer, som sprider sig och verkar göra det med glädje;(

oavsett om du och jag är vänner, ovänner eller fienden så önskar jag aldrig min värsta

ovän samma helvete som jag tvingats gå igenom.

Var rädda om era liv, ta vara på dom, man vet aldrig när livet når sitt slut.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annapuumbagraaadin - 25 september 2016 18:04

  Ibland blir inte alltid livet som man tänkt sig, eller ganska ofta.  Man både ser, hör och läser om en massa tragedier som händer människor i vår värld. Och ibland undrar jag när människor säger och skriver att det finns en mening med allting. ...

Av annapuumbagraaadin - 23 september 2016 15:06

  Än idag som alla andra år dess förinnan, vid denna tiden. Är tankarna tillbaka starkare än någonsinn, tårarna letar sig fram ännu tydligare och minnena väcks återigen till liv, dagen för 11år sen.  Fredagen för 11år sen minns jag än idag som om...

Av annapuumbagraaadin - 19 maj 2016 19:31

  Det finns ett väldigt bra ordspråk som lyder:  "Du tänker ofta på vad du saknar, men aldrig på det du har."  Det är en tavla vi har här hemma som jag tittar på varje dag och verkligen kan känna igen, vilket jag tror att många utav oss människ...

Av annapuumbagraaadin - 27 mars 2016 13:40

  Vem är det som avgör och beslutar sig för att lämna detta jordeliv, egentligen?  I mitt huvud dyker det upp så otroligt många frågor när det gäller just det ämnet, döden.  Döden, det vi alla kommer att få gå till mötes en dag, förr eller sena...

Av annapuumbagraaadin - 29 oktober 2015 20:14

  Att försöka sätta ord på sina känslor kan både vara svårt och lätt ibland, ibland känns livet lite enklare och ibland känns det extra tufft. Alla går vi igenom perioder i våra liv som både dimper ner oss och lyfter upp oss, och det är fullt norma...

Ovido - Quiz & Flashcards