Alla inlägg den 7 februari 2012

Av annapuumbagraaadin - 7 februari 2012 12:08



När jag träffade dig så förändrades hela mitt liv, totalt

- Niklas Balis Andersson.


jag har så många, många o åter otroligt många gånger nypt mig i armen för att inse att mitt liv

faktiskt inte är en dröm, att det är verklighet o att jag lever i nuet.

ett starkt tecken o bevis på att jag verkligen mår bra, jag känner mig så peppad på alla olika vis,

så många som har sagt åt mig att jag har förändrats så otroligt mycket det senaste året

och det är bara jättekul att höra för det märker jag verkligen själv också:)

Min relation med mina småsyskon är idag starkare än någonsinn,

vi pratar med varandra dagligen, jag & min lillasyster umgås ofta, flera dagar i veckan,

vi hjälper o stöttar varandra och finns för varandra. Det känns oerhört skönt.

I lördags morse åkte hon iväg till Gran Canaria o jag saknar henne verkligen sjukt mycket,

har tillomed gråtit så mycket som jag saknar henne

Min älskade lillebror jobbar o står i, känner på det hårda arbetslivet och jag är otroligt

stolt över honom också, dom kämpar sig fram och det gör mig otroligt glad att se!


Att veta, känna känslan och veta att den är besvarad finns inga ord som kan beskriva,

jag vaknar varje morgon med hjärtat brevid mig, intill min sida.

få känna hans tunga andetag, få vakna till världens vackraste leende,

få höra dom ömma orden på morgonen o kvällen;

"Godmorgon mitt älskade hjärta, hoppas att du sovit gott, jag älskar dig"

"Godnatt hjärtat, puss, saknar dig, älskar dig, ses imorgon bitti"

- orden gör att jag verkligen smälter. är detta verkligen inte en dröm och att jag inbillar mig en massa?

Nej, verkligheten slår imot mig och jag känner mig hel. Jag är lycklig!!!!!!!!!!!!

Varje dag får jag höra orden; "jag älskar dig" minst 10gånger, men vet ni vad?

att få höra dom orden kan aldrig någonsinn bli för många gånger, för varje gång som jag får höra

det så stärker det mig själv något oerhört.

Jag har hittat mannen i mitt liv, honom som jag vill leva med tills den dagen jag själv går bort,

det är honom jag vill bilda min familj med, det är honom jag har mina framtidsplaner med,

det är honom jag vill vara med och det är han som gör mig lycklig

varför ha bråttom med saker o ting när man har hela livet på sig?

våra framtidsplaner är redan i full gång, utbyggnad kommer ske inom snart och det kommer bli

verkligen dunder jättefint! :)

Inga ord, meningar eller texter i denna värld kan beskriva min kärlek,

ingenting kommer någonsinn att kunna gå imellan oss. vår kärlek är starkare än någonsinn:)

Tillsammans är vi oslagbara


  


nu ska jag fortsätta att mysa framför den knastande kaminen o njuta utav en otroligt god

fruktsallad som jag verkligen fått dille på, det är riktigt asa gott!

apelsin, äpple & banan med alpro soyas vanlijyoghurt :)

   


Ovido - Quiz & Flashcards