Alla inlägg den 14 januari 2012

Av annapuumbagraaadin - 14 januari 2012 20:06


varje gång som jag ska skriva om min enorma kärlek, om mannen som jag vill dela resten utav mitt liv med,

så tänker jag hur mycket som helst som jag ska skriva & förklara hur underbart kär jag verkligen är,

så går det alltid imot på något konstigt vis ;p jag sätter mig vid datorn, men när mina fingrar nuddar vid

tangienterna o ska börja skriva så stannar allting upp, jag blir helt tom o vet inte vad jag ska skriva...

jag önskar att jag med ord, meningar eller texter kunde förklara min enorma kärlek för dig, Niklas.

Hur glad jag verkligen är för att du finns i mitt liv, hur glad jag är av att få vakna upp med dig varje morgon

sidan om mig och veta att du är min, bara min, att få känna dina mjuka läppar mot mina, få höra dina skratt,

att kunna försöka tala om att du är det bästa som någonsinn har hänt mig, hur lycklig jag verkligen är,

allting är så helt otroligt... aldrig trodde jag att jag skulle få denna chansen i mitt liv, aldrig...

men när jag träffade dig så förändrades hela mitt liv, totalt♥

förr har jag varit kär, men aldrig såhär kär, aldrig äkta kärlek.

jag trodde bara att man var kär i början o sen att det avtog,

men jag hade fel, mycket fel. sen jag träffade dig Niklas så blir jag bara mer o mer förälskad för varje dag som går.

jag är lycklig, jag är kär, jag är totalt galen i dig och det gör mig så otroligt glad inombords,

att få veta att du känner likadant för mig och veta att du verkligen menar det.

jag är verkligen bergsäker, inte en ända tvekan, jag är säker

jag har hittat min drömprins, min man som jag vill dela resten utav mitt liv med

älskade Niklas, jag älskar dig oavsett vad, tills döden skiljer oss åt, om den ens kan det

du har mina ord, nu & föralltid ♥


   


Skapa flashcards