Alla inlägg den 27 december 2011

Av annapuumbagraaadin - 27 december 2011 15:50


Niklas, älskade Niklas


Dagen vi två fann varandra började mitt livs största äventyr

du vänder upp & ner på hela min värld

att en människa kan betyda så otroligt mycket förstår jag inte

jag har aldrig förr varit svartsjuk och misstänksam

nu ser jag möjliga hot i varje annan kvinna

jag vill äga dig, hålla fast

logik & sans är ur balans

jag ber & ber

All din kärlek kan du lämna i tryggt förvar hos mig♥

Du tog dig lätt genom mitt försvar

och när du log mot mig fanns det inget motstånd kvar

Hur har du lyckats förföra mig?

En vuxen kvinna som jag skulle kunna säga nej

men otryggheten tär när du inte är här

stoltheten - jag sväljer den

Att jag är din, bara din. det gör mig otroligt stolt!

Vi vet båda om att många retar sig & är avundsjuka på vår kärlek,

men trots allting så trotsar vi allt & alla, vi knäcker alla

och lever vårt liv tillsammans :)


Min, bara min pojke

 


Ovido - Quiz & Flashcards