Alla inlägg den 19 december 2011

Av annapuumbagraaadin - 19 december 2011 12:57


vem kom på ordet kärlek?

vem bestämde vad allt skulle innebära?

När jag var liten trodde jag att kärlek var något alldeles underbart, något som inte kunde innehålla det

minsta smärta eller besvikelser.

men..... tänk så fel man kan ha, men det har jag lärt mig att vi alla kan ha.

även lilla jag...

jag har upplevt så otroligt många förhållanden i mitt liv, alldeles för många, hälfen hade jag klarat mig utan

men det är lätt att vara efterklok & hur man än vrider o vänder på allting så har vi alla haft ett liv innan

man träffar någon annan, det bara är så.

det finns det ingenting att göra någonting åt, det som har hänt, det har hänt.....

Jag har verkligen trott att jag insett vad riktig och äkta kärlek varit förr,

men det har jag inte... det finns inte ens i närheten, det existerar inte ens på kartan.

Jag har upplevt kärlek innan, sann kärlek men aldrig så stark som jag känner nu. aldrig någonsinn..  

jag har alltid drömt om killen i mitt liv, men vem har inte det?

en väldigt snäll, generös, omtänksam, rolig, som har humor, vågar bjuda på sig, som har den där

lilla glimten i ögat. och jag trodde helt seriöst aldrig att jag skulle finna honom i mitt liv.

men det gjorde jag. dagen i april 2011, i påskas.

fick jag träffa honom för första gången, jag bestämde mig redan för det då att jag ville utforska honom.

och på den vägen leder det, idag den 19 December 2011 bor jag tillsammans med världens finaste, underbaraste

och vackraste människan jag någonsinn kan tänka mig.

Han är min, han är allt. Det är han som fått mig att öppna mina ögon på riktigt.

hur jag än vrider och vänder på det och försöker se det ifrån olika perspektiv så är det han.

Mannen i mitt liv, nu & föralltid


Vad som än händer så finns du alltid i djupet utav mitt hjärta,

tillsammans är vi oslagbara.

Du & jag mot världen.


Glöm aldrig, att inom oss är vi alltid tillsammans, alltid ♥

    



Ovido - Quiz & Flashcards