Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av annapuumbagraaadin - 30 oktober 2011 17:53


all denna sorg som ligger tätt som ett täcke över hela denna gigantiska värld,

en sorg som finns i oss. varje unik människa.

varför födas när vi ska tvinga oss själva att gå igenom en massa elände?

sorger, tårar & bekymmer.

att förlora en nära, en själsfrände.

alla dessa frågor som snurrar runt i min lilla värld, när ska frågorna och tankarna ta slut?

tar dom över huvudtaget slut någongång? jag börjar bli tveksam :/ men vad gör man när tankarna blir

för många att man inte vet var man ska stoppa in dom någonstans? man skriver & skriver,

låter pennan glöda och tömmer huvudet på tankar hundra gånger om,

trots allt jag försöker med så dyker det bara upp ännu mera...

Förr har jag tänkt, jag har tvekat, jag har bromsat, jag har sagt stopp & belägg.

men vad gör man? vad ska man tänka?

det gör ont. så in i helvetes jävla ont. mitt hjärta blöder.

att tvingas vakna varje morgon & somna varje kväll utan att se eller höra ifrån min älskade lilla mamma.

Det känns som evigheter sen sist jag såg henne, trots att alla bilder, minnen & tårar är så klart för mig,

egentligen....

när ska man ge upp hoppet? när man inser att ens drömmar aldrig kommer att slå in?

att tvingas leva varje dag utan dig och pappa, gör ont. känslan går aldrig att förklara.

jag är tom, totalt tom på ord... är jag verkligen inte värd mera?

jag fattas ord, jag fattas allt...

jag fick låna en ängel, jag minns när du log mot mig en sista gång,

när du kramade om mig & du tyckte om mig,

din lilla dotter.

jag fick låna en ängel som spred ljus i mitt liv i varje andetag,

Du togs bort ifrån mig alldeles för tidigt.

Du lever kvar i mig så länge livet ger mig tid

 

 

Så länge jag minns, lever ni.

Inom oss är vi alltid tillsammans

memories never die, never



Av annapuumbagraaadin - 30 oktober 2011 12:46


När man saknar någon, betyder det att man är lycklig

Man har haft någon i sitt liv som man älskar.

Mamma, jag behöver dig. jag saknar dig. du fattas mig.

dagen du försvann, 25 September 2005.

Då blev allting bevisat för mig, allting blev så tydligt och klart.

Helvetet finns verkligen, det är bevisat för mig nu.


tack för att du finns i mitt liv, mitt lilla hjärta♥

 



Ovido - Quiz & Flashcards