Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av annapuumbagraaadin - 25 oktober 2011 15:59



Idag har varit en otroligt skön dag, gick upp tillsammans med hjärtat imorse,

trött som tusan men att få möta dessa underbart klar-blåa stora ögon, känna hans varma famn om mig,

känner hur han pussar på mig, hans mjuka o underbara kyssar,

ger mig världens bamse-kramar och lyckan i hans ögon får mig att bli

pigg på ingenting och glädjen över att få ha denna underbart fina, omtänksamma och gulliga människan

i mitt liv är lycka, total lycka! Förstår inte hur man har kunnat skapa en sån otroligt fin, vacker &

sån otroligt underbar människa på denna jorden.

Älsking, du är som en dröm, för bra för att vara sann <3


Efter mötet i ystad som verkligen gick jätte bra, jag längtar verkligen tills skolan börjar,

det kommer bli så otroligt skönt. att kunna börja om på nytt utan att ge upp.

för det ska jag verkligen inte göra. Jag har världens finaste pojkvän som verkligen peppar mig,

jag har världens finaste vänner & omtänksamma folk i min omgivning som verkligen

stöttar, peppar och puchar mig. det glädjer mig enormt mycket <3

jag ska visa er, jag ska klara detta. jag kan, jag vill, jag ska! :)

 

När jag skulle köra ifrån Ystad var jag snabbt inne om i olika affärer,

jag gick o tittade lite, funderade o tänkte lite...

jag är mycket för dikter och hittade en väldigt vacker dikt som jag tyckte stämde så otroligt bra.

"Mamma, även om vi inte är tillsammans så vet jag att din kärlek finns,

för allt vi delat är skrivet i mitt hjärta"

jag plockade åt mig den direkt och den förblev min.

jag är glad, jag är lycklig, världens lyckligaste dotter.

jag är så otroligt tacksam över att ha fått den lilla korta tiden tillsammans med mamma&pappa,

vad som än händer så vet jag en sak. som jag är 10000% säker på.

Jag vet vad jag hade, jag hade er. mina allra bästa föräldrar.

det går inte en dag utan att ni finns i mina tankar.

jag hoppas att vi ses snart igen.

sov gott mina älskade, vi möts i nangiala <3

Inom oss är vi alltid tillsammans, memories never die, never<3



Av annapuumbagraaadin - 25 oktober 2011 07:43



Han är min, han är allt.

Min dröm blev till verklighet


att få höra & läsa dina otroligt vackra, underbara & fina ord till mig får mig att må så fruktansvärt bra :)

"Du e värd det bästa o det bästa ska jag se till så du får, jag älskar dig med hela mitt hjärta,

jag kan inte leva utan dig, jag har inga ord för hur mycket jag älskar dig och vill vara med dig.

jag älskar dig anna över allt annat på denna jord. jag är så otroligt rädd att förlora dig.

Du är det bästa som någonsinn har hänt mig i mitt liv. Du är mitt allt.

vi två föralltid, vad som än händer♥♥♥"

 

Inga ord, meningar eller texter i denna värld kan beskriva min kärlek för dig,

jag älskar dig i djupet utav mitt hjärta, du&jag föralltid ♥

 

  Niklas Andersson


 

Skapa flashcards