Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av annapuumbagraaadin - 24 oktober 2011 09:55


Denna gråa, mörka & trista måndags-morgon kunde jag deffinitift varit utan, utan tvekan.

att vakna upp med världens värsta, otäckaste o mest fansansfulla mardröm någonsinn.

Fyfan!

Allting var så verkligt, alla folk pratade och jag bara grät.

Jag vet inte vad jag ska skriva.... jag är helt tom på ord....

dom otroligt skrämmande bilder o ord som bildades i mardrömmen bara åker igenom mitt lilla huvud.

Varför? Vad finns det för mening till denna dröm?

Skulle denna dröm bli till verklighet så ska jag vara fullkomligt ärlig att jag vet inte

om jag hade klarat av det. Jag hade gått under, jag hade trillat till botten direkt,

jag hade inte sett någon mening med någonting, jag hade känt mig halv på något vis.

för vad som än händer så vet vi båda. Inom oss är vi alltid tillsammans.

Det finns två värsta mardrömmer jag någonsinn haft.

Varför drömmer man mardrömmar, egentligen?

Finns det någon mening med det?

Finner inga ord, jag kommer vara rädd när jag ska sova ikväll, jag kommer tänka på min dröm........

Nej, Nu ska jag gå o ta lite kaffe o ringa ett samtal för att lugna ner mig o komma på andra tankar.


Vad som än händer så hoppas jag innerligt att dom som betyder mycket för mig,

varje liten betydelse. att ni verkligen vet om det.

jag älskar er och det står jag verkligen till.

glöm aldrig det


Skapa flashcards