Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av annapuumbagraaadin - 21 oktober 2011 15:32


"Trodde inte man kunde plocka ut hjärtat på folk,

men jag har fått bevis på mig själv.

När du e med mig så e allt på topp o jag e varm o lycklig.

Men när du e från mig e de presic som hjärtat hoppar ut o

man blir som en slö o helt kass människa.

Förstår inte hur man har kunnat skapa en så otroligt vacker

tös som dig.

Jag kan inte leva utan dig.

Du är det bästa som någonsinn har hänt mig.

Älskar dig sjukt mycket nu o föralltid o

lova att aldrig lämna mig<3<3<3"


- Inte en tvekan, inte en tanke, jag är säker, jag vet.

Jag har den bästa pojkvännen man någonsinn kan ha.

Älskade Niklas,

Jag kan inte leva eller älska utan dig,

Du är mitt liv, min luft & min kärlek.

För mig är du allt, hela världen.

Det finns 1 Universum, 8 Planeter, 204 Länder, 809 Öar, 7 Hav och

6,6 Miljarder Människor & jag lyckades att träffa dig utav alla dom.

Hur jag än försöker vrida och vända på det så är det helt tekniskt omöjligt,

det går bara inte.

Min lycka, glädje & käärlek för dig går aldrig att beskriva i

meningar, ord eller texter.

Du är som en dröm, för bra för att vara sann.

Tanken på att du är min, bara min får mig att må så fruktansvärt bra.

Jag är lycklig, jag mår bra tillsammans med dig hjärtat.

När jag är i din närhet försvinner alla tankar & problem,

allting känns så lätt. Du får mig verkligen att må så bra.

Jag älskar dig över allting annat.

/Din, bara din Anna<3


Inga avstånd i världen kan skilja två älskade hjärtan åt.

Jag älskade dig igår, jag älskar dig nu & jag kommer alltid att älska dig,

vad som än händer. allltid<3

  

       



Skapa flashcards