Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av annapuumbagraaadin - 19 oktober 2011 18:04


Det sägs att man aldrig ska sluta förvåna sig över människor och

det är nog inte förrän nu som jag verkligen har insett att det verkligen stämmer.

Denna lilla hålan, Tomelilla. Tjaa, vad ska man skriva eller säga egentligen,

som jag skrivit dom flesta gånger,

det du inte vet om dig själv, det vet alla andra.

välkommen till Tomelilla.

och det stämmer kalas bra, för folk i denna byn, eller ja, jag tror nästan att

det kvittar vilken by man än kommer till så är det alltid så,

då ställer jag mig frågan;

- har folk verkligen ingenting bättre för sig än att lägga sig i &

kommentera andras liv? varför inte sköta sitt eget liv?

Men som det sägs, dom som kommenterar o lägger ner energi på andras liv istället för sitt eget mår nog väldigt dåligt själva & det stämmer nog :)

Jag vet en sak & det är jag så otroligt tacksam o glad över.

Jag har mitt lilla hjärta, jag är lycklig, jag är glad, jag mår bra,

jag har underbara vänner som verkligen tycker om mig för den jag är &

tar mig för den jag är. Det glädjer mig enormt! :)

Jag & hjärtat älskar varandra, trivs så bra i varandras närhet och har så sjukt roligt tillsammans och mera därtill. Vi bryr oss inte om vad alla andra tycker, tänker eller säger om oss, vi sköter vårt själva :)

Jag skiter fullständigt i vad alla andra tycker, tänker & säger.

har ni inget bättre för er och vill så gärna prata om mig så varsegod, bara fortsätt, det glädjer mig, bara prata på :)

kul att mitt liv är så intressant och kan roa någon med brist på annat :)

Livet är alldeles för kort för att oroa och bry sig om vad andra säger eller tänker om dig, ha kul, lev livet och ge dom något att prata om :)


Pratar du bakom min rygg, betyder det att jag ligger före dej.
Kommenterar du mitt liv, betyder det att mitt liv är mer spännande än ditt.
Har du tid för att leta efter mina misstag, innebär det att du är svartsjuk.
Fortsätt med det, så lever jag livet undertiden ;)



sålänge du tror på dig själv, så kommer du alltid att lyckas :)


jag&hjärtat ♥

 


Skapa flashcards