Alla inlägg den 19 september 2011

Av annapuumbagraaadin - 19 september 2011 11:28


jag har allt jag vill ha, det är klart jag mår bra,

som jag skrev när du skickade idag


jag har bytt lås på hjärtats alla dörrar, sagt upp ditt hyreskontrakt

och talat om för alla mina vänner, att sista kortet är lagt

går du omkring och tror att jag är förtvivlad o bara tänker på dig?

och ångrar mig? - ALDRIG, det kan du glömma! 

Om du vill veta om jag har slutat drömma och sover lugnt i min säng? 

jag önskar du var här nu så att du kunde se, 

JAG ÖVERLEVER UTAN DIG!!!


Jag kan klara mig själv, kan gå ut varje kväll, komma hem när jag vill, 

se en skräckfilm och sen somna igen, utan dig tätt intill

har min tidning ifred och en säng som är bred, så bättre kan ingenting vara ;)

Jag har allt jag vill ha, som jag skrev när du skickade idag 


Du kanske tror, att jag ligger här och gråter?

men baby, där har du väldigt väldigt väldigt FEL! 

Mmm, man mister en så står där tusen åter ;)

jag går o shoppar o dricker dyra drinkar o jag tänker bara på mig :)


Jag kan klara mig själv, kan gå ut varje kväll, komma hem när jag vill, 

se en skräckfilm och sen somna igen, utan dig tätt intill

har min tidning ifred och en säng som är bred, så bättre kan ingenting vara :)

Jag har allt jag vill ha, som jag skrev när du skickade idag 



Så länge du tror på dig själv,

så kommer du alltid lyckas :) ♥


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards