Alla inlägg den 16 september 2011

Av annapuumbagraaadin - 16 september 2011 16:28


jag vandrar längs gator, vi vandra du och jag

träffade någon som sett dig här ida, han såg dig med en vän,

ingen han kände igen, 

vi möttes och delade allt för en liten stund,

jag tänkte på dig, varje timme och var sekund,

en dag var allt förbi, men ingen kan älska som vi.


En blick och någonting händer, allt börjar om igen,

minnena återvänder, till den stora kärleken,

en blick och någonting händer, det händer någonting med mig,

kan jag säga det är allt jag känner, hur ska jag kunna glömma dig,

kunna glömma dig?


jag går nerför gatan och spelar vår musik,

dansen är slut och jag möter en publik,

jag undrar var du finns, jag tänker på dig och jag minns,


En blick och någonting händer, allt börjar om igen

minnena återvänder, till en stora kärleken,


förstod aldrig vad som hände, det som hände med mig,

jag reste min väg och förlora dig


En blick och någonting händer, allt börjar om igen,

minnena återvänder, till den stora kärleken,

en blick och någonting händer, det händer någonting med mig,

kan jag säga det är allt jag känner, hur ska jag kunna glömma dig,

hur ska jag någonsinn kunna glömma dig?

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards