Alla inlägg den 14 september 2011

Av annapuumbagraaadin - 14 september 2011 18:51


Ljudet av ditt hjärta som slår, är allt jag minns av igår, när jag ser dig

står här med en utsträckt hand, men tycks aldrig nå fram :(

jag vill ha dig <3

Det jag söker har jag slarvat bort, det jag söker har någon annan fått,

vem kan säga nu? bara du


Även när jag vet jag har fel, är det bara ett spel, för att nå dig

Ingenting kan vara så rätt och ändå verka så lätt

jag vill ha dig

Det jag söker har jag slarvat bort, det jag söker har någon annan fått,

vem kan säga nu? bara du


Det jag söker har jag slarvat bort, det jag söker har någon annan fått,

vem kan säga nu? bara du


Den som aldrig räckt ut en hand, aldrig tvivlat ibland

kan du se mig?

undrar om du någonsinn förstår, när jag rör vid ditt hår?

jag vill ha dig


Det jag söker har jag slarvat bort, det jag söker har någon annan fått,

vem kan säga nu? bara du


Bara du <3


Av annapuumbagraaadin - 14 september 2011 00:36



Jag blir aldrig svartsjuk när jag ser mina ex med nya dejter,

för mina föräldrar lärde mig att man ska ge sina begagnade leksaker

till mindre lyckligt lottade människor :)

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards