Alla inlägg den 9 september 2011

Av annapuumbagraaadin - 9 september 2011 16:17



"Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeett Åååååååååååååååååååå"  ;) 


Då var det fredag i blodet igen & det är underbart :) 

Hoppas att ni alla har haft en underbar dag & att den fortsätter så :) 

Får bli ett pyttelitet inlägg för måste slänga mig i duschen (: 

Ha en underbar kväll allesammans :) 


Och du, ta reda på vad som pågick i lördags natt :) 


tjiiing såläängee :) 

Av annapuumbagraaadin - 9 september 2011 09:53


Goooooooodmorgooon världen, alla underbara människor,

vilken underbaaaaar dag :) 

vaknade med ett enormt leende på läpparna o det har ju sin lilla förklaring :)

Hoppas att allting är finnemang med er där ute, här är allting kalas :)

Gårdagen bestod nästan bara utav skratt, skratt o åter skratt,

sånt är väl för himla skönt att kunna skratta & må bra? :)

ligger just nu o kan icke sova längre, ligger med datorn i knäet o musik på full volym, d gillas starkt :)

Igår eller rättaresagt inatt blev det en runda till lillebrossan, och man kan verkligen inte må annat än underbart när man träffar o umgås med honom.

min lilla älskade lillebror :D

mina små-syskon är det bästa i mitt liv & jag är ingenting utan dom :)

neej, nu kan man inte ligga o dra här längre, får snart styra upp dagen & se vad denna underbara dag bjuder på :) 


slänger in ett inlägg litta senare, så håll utkik ;)

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Du påstår att alla mina vänner pratar skit om mig bakom ryggen på mig, att jag bara har falska vänner, visst, fine. Men ska jag vara riktigt ärlig mot dig?

Jag har hellre vänner som isåfall pratar skit bakom ryggen på mig än att hålla hemligheter hemliga som kan trycka en långt ner i skiten, för det är presic det dina närmsta gör för dig ;)


nä, litta frukoost på ditta, oboý & majonnäsmacka styr upp dagen :)


ja hos lillebrossan igår :)

    


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards